O Službi za zajedničke poslove

Služba za zajedničke poslove obavlja zajedničke poslove za potrebe Zavoda kao što su: materijalno-financijski, računovodstveni, poslovi nabave, poslovi naplate, kadrovski poslovi, administrativni, opći i pomoćno-tehnički poslovi.
Služba u svom djelokrugu:
– organizira, kontrolira i prati ispunjenje svih financijskih odnosno računovodstvenih poslova prema zakonu i brine se za zakonsku primjenu važećih materijalno-financijskih propisa
– izrađuje i prati realizaciju financijskog plana i plana nabave
– skrbi o zakonitom, namjenskom i svrhovitom korištenju raspoloživih sredstava
– brine o pravovremenom plaćanju tekućih obveza
– predlaže mjere za unaprjeđenje poslovanja i jačanje odgovornosti, u cilju sprječavanja nepravilnosti, propusta, nedostataka i mogućih nezakonitosti te predlaže mjere za njihovo otklanjanje
– surađuje s nadležnim institucijama
– dostavlja propisana izvješća i traženu dokumentaciju
– knjiži i knjigovodstveno prati ispunjenje svih prihoda i primitaka te rashoda i izdataka
– u skladu sa zakonom priprema sve vrste financijskih izvješća, priprema i izrađuje periodične obračune te završni račun
- prikuplja, unosi i ažurira podatke o radnicima u potrebne registre
– skrbi o zaštiti osobnih podataka
– provodi kontrolu evidencija te ostalih izvješća potrebnih za obračun plaće
– obavlja poslove obračuna i isplate plaća i naknada zaposlenima i vanjskim suradnicima
– vodi blagajničko poslovanje
– obavlja poslove platnog prometa
– vodi sve propisane poslovne knjige proračunskog korisnika
– izrađuje poslovne analize sukladno zahtjevima ravnatelja, zamjenika ili voditelja službi
– sudjeluje u praćenju učinkovitosti poslovnog informacijskog sustava i predlaže njegova unapređenja
– priprema i sudjeluje u provođenju postupaka javne i bagatelne nabave te skrbi o pravodobnoj provedbi svih operativnih poslova
– sudjeluje u izradi ugovora
– prati izvršenje ugovora iz svog djelokruga
– obavlja fakturiranje
– prati naplatu potraživanja i vrši sve potrebne radnje za provedbu istih
– priprema i operativno provodi, uz sudjelovanje, kontrolu i nadzor pravnika, postupke naplate potraživanja putem javnih bilježnika i nadležnih sudova, a koji uključuju: izradu i otpremu opomena, pripremu ovršnih prijedloga, prijavu potraživanja u stečajnim postupcima i prijavu potraživanja u predstečajnim nagodbama, izradu odgovora na prigovore, odgovara po zaključcima i rješenjima suda, izradu podnesaka vezano za plaćanje ovršenika ili dužnika, postupa po raspravnim rješenjima suda, usklađuje tužbe i tužbene zahtjeve, udovoljava traženjima suda, obavlja i druge procesne radnje u komunikaciji između suda i ustanove te vodi evidenciju svih sporova
– sudjeluje u pripremi materijala iz djelokruga službe za rad tijela zavoda
– sudjeluje u postupcima pripreme ponuda zavoda za druge javne, sektorske i ostale naručitelje
– vodi evidenciju o osnovnim sredstvima i sitni inventar
– skrbi o osiguranju djelatnika i imovine Zavoda
– obavlja poslove vezane za zaprimanje, pravilno skladištenje i izdavanje materijala
– skrbi o voznom parku zavoda i vrši poslove vezane za tehničku ispravnost i održavanje vozila
– usko surađuje s ostalim službama Zavoda
– obavlja ostale poslove sukladno zahtjevima ravnatelja, zamjenika, pomoćnika i voditelja službi.
U Službi za zajedničke poslove zaposleno je ukupno 11 djelatnika ove stručne strukture:
– 4 VSS: 1 ekonomskog i 1 upravnog usmjerenja
– 1 VŠS ekonomskog usmjerenja
– 6 SSS: 1 općeg, 3 ekonomskog i 2 tehničkog usmjerenja
– 1 NKV